Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Ասում են...

Ասում են...
15.07.2008 | 00:00

... թե վերջին շրջանում Ռոբերտ Քոչարյանը հանդիպումների շարք է սկսել ինչպես խոշոր գործարարների և առանձին օլիգարխների, այնպես էլ որոշ նախարարների հետ՝ սեփական ինֆորմացիոն դաշտն ապահովելու համար, որի առաջ ներիշխանական աղբյուրները ձգտում են փակ պահել բոլոր դռները։ Փաստորեն, ինֆորմացիոն բլոկադան ճեղքելու և անմիջական «կոնտակտների» ճանապարհով էքսնախագահը փորձում է ուժեղացնել իր ստվերային ներկայությունը ինչպես քաղաքական ու տնտեսական, այնպես էլ պետական օղակներում, ինչը, բնականաբար, շատ է նյարդայնացնում գործող նախագահին։ Ի դեպ, սույն «պրոյեկտի» մեջ է մտնում նաև «երրորդ ուժ» ձևավորելու գաղափարը, որն այս օրերին երկու թևերով է հանդես գալիս, ընդ որում, երևութապես իրարից բացարձակապես անկախ։

Դիտվել է՝ 5468

Մեկնաբանություններ